"Brad Pitt" face reclama Moldovei


Moldova își face reclamă bună pentru a-și promova frumusețile patriei, iar ”Brad Pitt” este vedeta unui nou videoclip.

Văd o mulțime de reclame, la televizor, pe internet, pe stradă, dar rareori găsesc ceva care să mă impresioneze. Unele reclame mai că te conving să-ți bagi telecomanda în ecranul televizorului (cum ar fi reclama cu ”joburi” care sună a ”cioburi” sau reclame la ”indemnizație” cu copii rapperi), iar pe altele le ignori din start pentru că n-au nici valoare estetică, nici nu te conving să cumperi.

Altele, însă, au ceva care mă prinde încă din primele secunde și nu mai contează că durează doar jumătate de minut sau două minute. Mă captivează și privesc în continuare, iar azi am petrecut 2:40 minute uitându-mă la o reclamă despre Moldova.



Brad Pitt trebuie să ajungă undeva în Moldova, doar că mașina care îl duce undeva se strică și omul o ia la pas, într-o scurtă plimbare, cât se ocupă șoferul de reparații. Merge și merge și vede peisaje frumoase, dar întâlnește oameni și mai frumoși. Probabil că a auzit și el despre vinurile bune din Moldova, iar asemenea băuturi se fac din struguri de calitate. Prins în flagrant, Brad Pitt e totuși primit cu multă ospitalitate de omul din via căruia se înfrupta, care îl pune la masă și nu-l mai lasă să plece.

Singura problemă a reclamei e că Brad Pitt nu e Brad Pitt, ci un alt actor care seamănă bine cu americanul. Din fericire, nu e o variantă de ”Brad Pitt după o lună în Vaslui”. Ar fi ba un actor moldovean, ba unul olandez. Până se elucidează misterul, însă, te poți bucura de reclamă.